Si për të fituar 30 $ në ditë me të ProBux   Si për të fituar para në internet Si për të fituar 30 $ në ditë me ProBux? Çfarë është ProBux? ProBux është PTC i cili u lançua zyrtarisht më 28 gusht 2012, dhe ka treguar një potencial të madh të rritjes dhe të shpejtë, duke qëndruar jashtë shumë më përpara nga faqet Web të tjera PTC. Ata janë konsideruar shpesh si të ngjashme me Neobux, PTC më i madh site.In këtë post, ne do të flasim rreth strategjive për të bërë të paktën $ 40 par me ditë ProBux. Si të regjistrohem? Vetëm klikoni logon e mëposhtëm për të regjistruar me ne Probux. Për t'u regjistruar ju duhet një e-mail dhe për pagesën ju duhet llogari PayPal ose Payza. Probux.me bazat ProBux: ProBux është vend i madh për të fituar para më të lehtë "të holla në internet". Por të jenë të suksesshme që ju duhet për të mësuar gjithçka në lidhje me faqen e internetit. Duke klikuar Çdo days- Një gjë që ju duhet të bëni është të klikoni zakon tuaj të gjitha reklama në dispozicion në ProBux përditshme. Kjo do të sigurojë që ju të merrni të gjitha referencë e fitime. Shpalljet vjen me disa ngjyra. Klikoni mbi reklama. Duke bërë këtë ju do të ridrejtuar në faqen shpallje. Pas timers ndalon ju mund të shihni mesazhi thënë llogaria juaj është kredituar. Tani ju mund të mbyllni këtë faqe dhe kliko një ad. ju mund të shihni vetëm kohë ad. Duke iu referuar anëtarëve të rinj të ProBux- Kjo është e vetmja mënyrë për të bërë më shumë para në mënyrë pasive nga ky website. Ka dy lloje të referime ProBux- drejtpërdrejtë Referime- Këto janë referencat që i referohen direkt në faqen ProBux nga burime të ndryshme të tilla si faqet e mediave sociale, faqen tuaj te internetit, forume etj anëtarëve të Lira qira Referime- Në ProBux ju keni mundësi për të blerë anëtarë unrefered i cili nuk ka asnjë referencë bashkuar link.For ju do të duhet të paguajnë një mënyrë të vogël fees.This mujore për të marrë më shumë ju mund të merrni me qira referrals.Currently 3 referime për $ 0.6 muaj dhe 100 referime për vetëm 20 $ në muaj. Detyrat- Me ProBux ju mund të bëni më shumë para duke bërë tasks.These ofruara në bashkëpunim me anëtarët e CrowdFlower. Shumë prej tyre janë bërë më shumë para nga vetëm duke bërë këto detyra. Bid- Ju mund të bëni më shumë para duke plotësuar offers.It është e mundur për të bërë qindra dollarë çdo muaj vetëm duke bërë oferta. ProBux paguan më shumë se çdo GPT tjetër për përfundimin e këtyre ofertave. Anëtarësimi ProBux Upgrade- Azhurnimi anëtarësimin mënyrav është një e mirë që ju mund të shumëfishohen të ardhurat tuaja me çdo vend, "PTC". 1 Llogaria Golden ProBux ju kushton vetëm 80 $ në vit. Shihni të gjitha fotot e mëposhtme për të mësuar në lidhje me përfitimet kryesore të anëtarësimit në Gold


0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post

Sidebar Ads

Ads1
Ads2