Seo Teknike rritje trafiku "niveli i larte"

Seo ( Teknike rritje traffiku "niveli i lartë")




Në këtë artikull unë do të përpiqem , që të jam një ndihmues i juaji "të dashur webmaster " ndoshta kjo do të tingelloj e pa besushme për ju?

Unē do të sqaroj një nga gjërat më gjeneruese për një bloger ( uebmaster).

Ky artikull do të ju ndihmoj që uebfaqja e juaj të renditet në një nivel më të lart .

Cila është rruga që duhet kapercyer .

Në fillimet e mia si uebmaster "unë nuk kisha njohuri se si ta rris trafikun në uebsajtin tim" dhe gjerat nuk ecnin mirë.

Por qfarë të bejm , ndonjeher gjerat nuk ecin ashtu siq duam ne!

Unë sot do të ju jap "vetem një nga sekretet e mija" të cilat me ndihmuan mua qe të kam rritje trafiku në uebsajtin tim.

Cila është ajo që ju duhet të bëni qe uebsajti i juaj të renditet në nivelet më të larta " ju duhet të zgjedhni fjalë ose fjali kyqe " të cilat do të ju ndihmojn ju.

unë jap një vëtëm një këshill për ju.

Dhë shtoj një pyetje për këtë.

A keni menduar ndonjeher për gjenerator "fjale kyqe ose fjali" dhe nuk dini se qfare kuptimi të ju ipni fjaleve kyqe ose fjalive.

Këshilla e ime është kjo " ndiqni gjeneratoret online " dhë  zgjedhni një uebsajt të nivelit më të lartë.

Si mund ta dime se një (x) website ka një rank dhe një renditje të lartë.

Hapi i parë shkoni të : www.alexa.com

Shih të matësi i uebsajt trafik "shtoni url " pasi ta keni bër këtë.

Hapi i tjeter është të merrni fjale kyqe nga të tjeret , nga  " uebsajtet e nivelit të lartë .

 

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post

Sidebar Ads

Ads1
Ads2