Gjashtë Rregullat SEO për vitin 2016


News Vlerësimi i tanishëm mesatar Take a ways kyçe Çfarë?


Rregullat për SEO efektive kanë zhvendosur vemendje të luhatshme sizmike në internet  gjatë disa viteve të fundit.







Edhe çfarë?

Të levave investimet përmbajtje, marketers do të keni për të vënë kohë dhe përpjekje në mësimin e rregullave të reja për SEO. Tani çfarë? Inkorporimi artikuj më të gjatë dhe celular-miqësore përmbajtje në planin 2016 tuaj përmbajtjen, dhe mos harroni të mbani user experience në mendje. Rregullat për SEO efektive kanë zhvendosur sizmike gjatë disa viteve të fundit. Ekspertët ofrojnë këshilla mbi gjendjen aktuale të SEO dhe se si ju mund ta përdorni atë për të maksimizuar investimet tuaja në përmbajtjen në vitin 2016. Marketers janë të nxit investimet e tyre në përmbajtje, por të levave këto investime, ata do të duhet të vënë disa kohë dhe përpjekje në mësimin e rregullave të reja për SEO. Ditët e ngarje të trafikut në faqen tuaj duke paketim tituj me fjalë kyçe kanë shkuar me kohë, thonë ekspertët, dhe strategjia e re SEO sillet rreth një fokus të marketingut të madh të parave: përvojë. "Historikisht, rekomandimet rreth SEO kanë qenë ... të përqëndrohet në fjalë kyçe", thotë Martin Laetsch, drejtor i marketingut në internet në Beaverton, Ore.-bazuar kompani automatizimi Marketing dhe SEO konsulence Act-On Software Inc. "Realiteti është motorët e kërkimit janë duke marrë shumë më të zgjuar. Përmbajtja Krijuesi është të paturit e një shumë më pak kontroll mbi se si faqet e tyre janë duke treguar deri dhe çfarë fjalë ata janë duke treguar deri për të. " Sipas një studimi gusht 2015 mbi të ardhmen e SEO nga Moz Inc, një kompani konsulente SEO-bazuar Seattle, faktorët më të rëndësishëm për ndikimin SEO vitin e ardhshëm do të jetë e lëvizshme-mirëdashësi, e cila do të rritet në ndikim me 88%; analiza e vlerës së perceptuar një faqeje (deri 81%); dhënat e përdorimit të tilla si kohë të banoni (deri 67%); dhe lexueshmëri dhe dizajn (deri 67%). Faktorët SEO se studimi raportohet, do të bien në ndikimin janë efektiviteti i lidhjeve të paguara (deri 55%) dhe ndikimin e tekst të ankorohen (deri 49%). Këtu, ekspertët ofrojnë gjashtë këshilla se si të përdorin SEO për të maksimizuar përmbajtjes investimet tuaja të marketingut. 1. Synimi është çdo gjë. Ju nuk keni nevojë për një fjalë kyçe të saktë për të ofruar një rezultat të rëndësishme e kërkimit, thotë Kiri, Shepard, drejtor i zhvillimit të audiencës në Moz. "Në ditët e vjetër, ajo ishte në lidhje me marrjen e klikoni. Tani motorët e kërkimit janë duke parë se si njerëzit janë të bashkëveprojmë me faqen tuaj: A janë ata duke shkuar prapa dhe duke klikuar mbi rezultatet, apo ata janë gjetur përgjigjet që ata janë duke kërkuar për të, kur ata janë në faqen tuaj? Sot ajo është në lidhje me aktivitetin e post-click. Jo vetëm që ju duhet të marrë klikimeve, por ju duhet për të përmbushur qëllimin e përdoruesit. " * Ky imazh është një shembull se si Epicurious përfshin video dhe post të klikoni veprime brenda faqen pasi në kërkim për "Si të piqem një tortë." 2. Keywords nuk janë të-gjithë dhe në fund të gjitha. Duke përfshirë fjalë kyçe në titujt po bëhet më pak e rëndësishme, thotë Shepard. "Google ka marrë më të mirë në lidhje me interpretimin kuptim. Ajo përdoret për të se nëse do të donit të renditet për 'restorantet më të mira, "ju kishte për të thënë' Restorantet më të mira" tre ose katër herë. Është ende e dobishme për të përmendur "restorantet më të mira," por kuptimi semantik është duke u bërë shumë më e rëndësishme. Tani ju mund vetëm të flasin për përvojat e madhe ngrënie, dhe motorët e kërkimit do të marr në të. " Shton Laetsch: "Historikisht, ne të kërkuar për të marrë një fjalen në kopje të trupit, ose në përshkrimin meta. Tani që ka dalë të gjithë nga dritarja. Si motorët e kërkimit të zgjuar, ata fillojnë të mendojnë për fjalë të tjera që presin të jenë në atë nen, ajo që do të sinjalizonin se ky është një artikull autoritativ mbi këtë çështje. Nëse keni qenë duke shkruar një artikull në lidhje me Apple Watch, ju mund të keni fjalët e 'Apple' ', iPhone,' 'Shikojnë,' 'aplikacione' dhe 'kohë. "Në qoftë se ata janë në kopje të trupit, ajo dërgon sinjale me kërkimin motorë se ky është një artikull mjaft të mirë. " Shtatëdhjetë e pesë për qind e kërko pyetje janë midis tre dhe pesë fjalë të gjatë, kështu që ju duhet të shkruani tituj në përputhje me rrethanat, shton ai. "Motorët e kërkimit janë parafytyruar se nëse njerëzit kërkoni për fjalën 'marketingut," ose ndonjë pyetje një ose dy fjalë, ata nuk do të marrë rezultatet që ata duan. Për të marrë rezultate të cilësisë që kanë më shumë gjasa për t'iu përgjigjur pyetjes së tyre, ata duhet të shkojnë në tre, katër- pyetje apo pesë fjalë. Si krijuesit përmbajtje, kur ju jeni duke menduar në lidhje me optimization, ju duhet të mendoni për këtë. " 3. Fokusimi në user experience. "Google, tani, është duke e bërë 500 algorithm ndryshon në vit", thotë Laetsch. "Çdo ndryshim është e fokusuar në duke u siguruar se kur dikush kërkon në Google, në qoftë se ata të marrë rezultatin e duhur në faqet e para, ata kanë marrë një përvojë e madhe. nuk është, "si jam unë do të shkulje motor apo mashtrim Google, Bing apo Yahoo?" Kjo është se si ju bëni të sigurtë që përmbajtja juaj është përmbajtja më e mirë e mundshme në internet për fjalët që ju intereson. " Kështu, përmbajtja origjinale po bëhet gjithnjë e më e rëndësishme se kurrë, thotë Rhea Drysdale, CEO i hapur Media Inc., Një firmë Troy, N.Y. me bazë në SEO konsultuar. "Përmbajtja më origjinale që ju mund të prodhojë, nëse kjo është një imazh apo një video, apo përmbajtje të gjatë-formë, çdo gjë që ju mund të vënë së bashku se do të justifikuar dikush që duan të lexojnë atë, ose të ndajnë atë-aq më mirë." Ndërsa artikujt me një format "top pesë" listën shpesh janë të klikueshme, Drysdale sugjeron përdorimin e tyre me masë. "Njerëzit si gjëra që ata mund të shpejt të tretet, por kjo nuk do të ketë më shumë peshë me kërkimin," thotë ajo. "Ju duhet të bëni të sigurtë se çdo gjë që vjen pas numri ka kuptim dhe është e dobishme." Krijo një kalendar editoriale të ankohet në interes të klientëve tuaj, thotë Laetsch. "Kjo është gjëja më e rëndësishme që një marketer mund të bëjë për SEO në vitin 2016. përmbajtjes juaj duhet të jetë origjinal dhe në shënjestër për audiencën tuaj. Nëse ju kurosh përmbajtje, të marrë një paragraf nga një tjetër artikull apo vend, dhe për t'u dhënë atyre kredi të plotë dhe të shtoni një atribuim, por shtojnë një paragraf ose dy në zërin tuaj: "Ja pse unë mendoj se është e rëndësishme." Ju jeni duke shtuar një gazetareske zë dhe duke e bërë atë tuaj. " 4. Çështjet Size. Artikujt më të gjatë, në mes të 1200 deri në 1500 fjalë, të kryer më mirë në kërkim, mesatarisht, thotë Laetsch. "Është shumë e ndryshme se sa ishte dy ose tre vjet më parë, kur 300 fjalë ishte një faqe goxha të gjatë. Artikujt më të gjata janë duke marrë më shumë trafik, dhe ata janë të rangut më të lartë në SEO, sidomos për sa i përket konkurruese. Ndryshimet që Google është duke e bërë, dhe arsyeja që ata janë bërë këto ndryshime, është për t'u siguruar që ata janë të dërguar të trafikut në faqet që kënaqen njerëzit. "Ai sugjeron thyer afat-formë përmbajtje me subheads, pikat plumb dhe imazhe të gjithë kopje të bërë të lehtë për lexuesit për të më shpejt scan dhe tretet atë. Artikujt më të gjatë të kryer më mirë në rezultatet e kërkimit, sepse ka më shumë fjalë dhe imazhe të renditet në faqe, thotë Shepard. "Njerëzit janë të ndarë artikujt më të gjatë në mediat sociale më shumë, dhe të lidh me ta dhe duke përmendur ato më shumë. Artikujt më të shkurtër të bëjë mirë ndonjëherë, por mesatarisht, artikuj më të gjatë kanë tendencë për të kryer më mirë. " 5. Jam optimist për celular. Më shumë njerëz janë lexuar lajmin në smartphones e tyre, kështu që është e rëndësishme për të siguruar që përmbajtja juaj është e kërkueshme atje, thotë Derek Edmond, partneri drejtues dhe drejtor i SEO dhe strategjitë e mediave sociale në KoMarketing Associates, një bazë në Boston B-to-B SEO dhe media social konsulencë të marketingut. "Marrja e sigurt që Google mund të kuptojnë përmbajtjen që është gjetur brenda një app celular, dhe leveraging marketingun e app në lidhje me SEO, është një mundësi për të konsumit dhe B-to-B anë të marketingut." 6. Përdorni imazhe unike. Ndërsa imazhet nuk janë aq të madhe e një burim referues në Google, si ato përdoren për të, duke pasur imazhe unike në faqen tuaj është e vlefshme, thotë Shepard. "I njëjti imazh mund të shfaqen në qindra vende rreth web, por që ka përmbajtje unike rreth këtyre imazheve është ajo që e bën atë të qëndrojë jashtë. Unë nuk jam në krahasim me përdorimin e imazheve të aksioneve për të ilustruar një pikë, por çdo herë që të mund të krijojë diçka që është porosi ose përdorin fotografi të veçantë, që do të paguajë më shumë në afat të gjatë. " Maja më e rëndësishme SEO për 2016 është që të përqëndrohet në audiencën tuaj, thotë Shepard. "Në të kaluarën, ajo ishte rreth marketers duke u përpjekur për të promovuar atë që ata donin që njerëzit të shohin. Sot ajo është në lidhje me dhënien e çfarë njerëzit në të vërtetë duan të shohin që do t'ju japë një SEO rangut të rritur. " Shton Laetsch: "Arsyeja që ne jemi duke bërë optimization dhe duan të shfaqen në Google, Bing apo Yahoo nuk është për shkak se ne kemi bërë para, sepse ne shfaqen nr 1 apo nr 2. Arsyeja që ne duam të renditet edhe në kërkim motori është në mënyrë që publiku ynë, njerëzit ne jemi duke u përpjekur për të arritur, kanë një eksperiencë të madhe. Nuk ka rëndësi se sa e lartë të rangut nëse audienca juaj objektiv shkon në faqen tuaj dhe ata nuk janë të lumtur. "

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post

Sidebar Ads

Ads1
Ads2